Söndag 14/11

Nu är helgen snart slut och snart börjar en ny vecka med nya möjligheter.
Det ända jag vet händer mig i veckan är jobb och träning och sen kanske lite julbak :)

Iallfall går min träning och bantnig bra :) har iallfall lyckats gå ner 2 kg och mycket mer ska det bli!
Är så otroligt less på vad folk ska tycka och prata om en, bara för man gått upp i vikt,  så nu har jag bestämt mig , jag vill inte längre gå och skämas vill kunna gå ut utan att vara rädd om vad andra tycker!
Nu kanske en del tycker att det är fel att skriva ut så här i en blogg , men jag bryr men  inte ett skit vad alla andra tycker nu kör jag mitt race sen får andra tycka det dom vill!
Jag vill helt enkelt kunna känna mig nöjd och trygg med mig själv !



Pusshejs!♥




Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så duktig, Elin! =)

2010-11-17 @ 10:06:58
URL: http://amandajo.blogg.se/
Postat av: anonym

hej:) jag är en tjej med samma mål som du, att gå ner så mycke som 20 kg. Har inte hunnit läsa alla dina inlägg men hur ska du träna och äta? roligt med en som har samma mål som jag!!!!!

Tycker att du är jättefin:)

2011-07-28 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0