26 Oktober !

oj vad tiden går snabbt och ca två månader kvar till jul! Snart måste man ju ut och köpa julklappar!

Ja det var ju ett tag sen jag skrev här nu , kan bero på att jag helt enkelt inte haft tid , har jobbat 8 dagar i sträck ! men det gillar jag för då har man då fått ihop en lön nästa månad också =)

I helgen är  det halloween och för min del blir det nog rätt så lungt , fredag vet jag inte vad som händer, men lördag blir det att äta god mat tillsammans med simon och ida och deras söta havanna och säkert någon annan av jontes vänner :)  så helgen låter bara bra :D

Idag väntas kvälls jobb , känns jobbigt nu från början innan man är på jobbet  eftersom man haft helg ledigt :) 
 
Och förra veckan på tisdan den 19 firade jag och min älskade 1 år och 10 månader :D Underbart♥

Näe nu ska jag ta och damsuga innan jobbet börjar .

Ha en bra dag ! :D




Pusshejs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0