6/4

Hejsan !

Nu var det ett tag sen igen , har iallafall varit på stan i piteå förra veckan och shoppade med Jennie , sen helgen bestod av fest, som var jätte kul ! var ju ett tag sen man festade :D och i måndags den 4/4 fick jag börja jobba på ett vik som gäller i en månad ,  så nu har jag varit ledig i två dagar :) jobbar hela den kommande helgen men konstigt nog är alla dagar dagturer , det har jag  aldrig varit med om ! Sen  har jag även fått hem min träningsmaskin , kan säga att den var mycket skönare att använda än att man ska ligga ner och få värk i nacken !  och det känns exakt lika mycket i magen så det är bra :D

Just nu gör jag inte så mycket funderar på om man ska se någon bra film senare ikväll .

Här kommer bilder på mina inköp som jag gjorde då vi var i pite . =)







Pusshejs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0