Fyra månader senare !

Ja det var ju ett tag sen jag skrev här på bloggen , har till och med hunnnit bli ett nytt åt och allt , haha.
Men ska nu skriva efter som jennie har tjatat på mig nu och tycker jag ska ta mig i kragen och skriva , och ja bara för att få tyst på henne gör jag det ;)

Iallafall på söndag åker vi iväg ett gäng till fjällen i en vecka , så otroligt roligt och härligt det kommer vara och bli :)
Speciellt eftersom man kommer ha två av sina favorit flickor med sig :) Jennie och Maja ♥!

Har investerat en ny hjälm, och glasögon inför resan :)
Sen även ordnat en skoter jag och mina brudar ska köra runt med, och göra fjället osäker , haha bäst att passa sig ! för när vi är i farten kan allt hända !

Kommer säkert stå sen på aftonbladetsframsida (enligt jennie och maja) såhär:  3 bortsprunga ungdomar på kalfjället! polisen har ännu inga spår efter flickorna som är i 20 årsåldern.

Näemen roligt kommer vi iallafall ha :)



Här är iallafall skotern som jag och brudarna kommer köra runt med.




Min nya Hjälm..

mina  glasögon..

Och till sist min nya hjälmhuva :)




Nu ska jag gå och göra mig nå kvällsfika och kanske sen krypa ner under en filt tillsammans med en bra film , och imorgon blir stan tillsammans med  Malin och Jennie :) !  Underbart ♥

Pusshejs! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0