25/3

Hej !

Idag har jag äntligen en ledigdag så himla skönt :D Har iallafall inte gjort så mkt hittils , ska alldeles strax sätta igång och städa lite  sen kanske ta en promenad i det fina vädret , har ialla fall impuls betällt en träningsgrej från internet som heter Total core och tränar magen, sidorna och ryggslutet på en och samma gång (påstår dom iallafall :P ) så direkt man får den så är det bara att sätta igång stenhårt för beachen 2011 :D och det gäller även att börja med en hälsosam kost ! Nu jäklar har jag bestämt mig .!

Ikväll blire iallafall att ta ett undantag (a) det är ju våffeldagen idag , så jag och Jonatan har bjudit hit Simon, Ida, Havannah och Olov på våfflor ikväll :D

Näe dags att börja göra något !



Bilden är tagen från google.se

Pusshejs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0