Nytt år !

Hej igen , var ett väldigt tag sen jag var här inne och skrev nu ! Men nu är det ett nytt år och jag tänkte ge den hära bloggen en ny chans!

Mitt liv ser ut som vanligt med massa jobb och min sambo Jonatan.
Just nu har jag lite planer på att göra om vårat sovrum, har hittat några taper här på internet som var väldigt fina och som jag skulle kunna tänka mig ha som en fondväg. Så jag få helt enkelt dra med mig Jonatan och fara och kolla på dom .
Sen har jag redan hittat vilket sängbord + sänglampa vi ska ha . Då fattas bara tavla och gardiner men de får bli då vi vet vilken tapet det blir.

Sen måste jag tillägga vilket underbart nyårsfirande det blev , med goa och helt underbart fantastiska vänner!Tack alla som var med !


Bjuder på en bild från i sommras då min kanin hade kaninungar !♥



Kommentarer
Postat av: J

Snyyggt gumman!:-)

2012-01-04 @ 15:20:38
URL: http://jennieelundmaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0