På bättringsvägen !

Har nu varit sjuk sen i måndags , har haft över 38 graders feber i tre dagar men idag har jag ingen feber har dock massa hosta kvar,  har nog fått en luftvägsinfektion och eftersom det är kroppens försvar att hosta så lär jag få hosta ett tag till! 

Hoppas det är mycket bättre tills på lördag då jag , Jonte , Pa och Olov ska iväg till umeå och fira Tim som fyllt år . Och ett plus i kanten är att vi ska sova på hotell ! Första gången jag sover på hotell med Jonatan ändå har vi varit  tillsammans över 3 år ! Men den här gången gav han sig :-D

Iallfall förra veckan så köpte jag mig en skoter , det fick bli en
Ski-doo Formula 500 -97

Här är min pärla ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0